Všeobecné obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.vinarstvi-machu.cz(dále jen „e-shop“), kdy na jedné straně stojí společnost Miroslav Machů, Perná 95, 691 86 Perná, IČO 73788848, jako provozovatel tohoto e-shopu (dále jen „ prodávající“) a na straně druhé stojí kupující, který může vystupovat v pozici spotřebitele či podnikatele (dále jen jako „kupující“ nebo „ zákazník“ ). Tyto všeobecné obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Prodávající:
Obchodní společnost Miroslav Machů, Perná 95, 691 86 Perná, IČO 73788848
+420 722 942 494
vinarstvi.machu@seznam.cz
1. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
Vážení zákazníci, Vámi objednané víno vám dle přání můžeme doručit domů nebo do firmy. Objednávky přijímáme elektronicky, telefonicky nebo písemně. Je vždy nutné od nás obdržet potvrzení objednávky. Po obdržení potvrzení objednávky, Vám zboží můžeme doručit během 2-5 pracovních dnů. Naše společnost Vinařství Machů, spolupracuje s přepravní společností TOPTRANS spol. s r.o., která nám rozvážkovou službu zajišťuje po celé České republice.
Při objednávce zboží je přepravné hrazeno příjemcem při převzetí zboží dle aktuálního ceníku společnosti TOPTRANS spol. s r.o. www.toptrans.cz
Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky. Zákazník objedná zboží dle nabídkového listu, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy.
- Potvrzení objednávky
Po provedení objednávky Vám obratem pošleme její potvrzení na e-mailovou adresu, nebo Vám její příjem potvrdíme telefonicky. - Příjem objednávek
e-mailem: vinarstvi.machu@seznam.cz
telefonicky: +420 722 942 494
- písemně na adresu: Miroslav Machů, Perná 95, 691 86 Perná
- Velikost objednávky
Počet objednaných kusů je dán balením zásilek a je vždy roven násobku čísla 6 bez omezení celkového počtu. Láhve jsou pečlivě zabaleny a zabezpečeny proti rozbití.
2. ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Zákazník i dodavatel mohou bez udání důvodů zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky dodavatelem. Pokud zruší objednávku dodavatel, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě dodavatele a zákazníka a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
V průběhu objednávky „Volba dopravy a platby“, uvidíte možnost „Bankovním převodem“. Po zvolení této možnosti, souhlasu s obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
4. ZASLÁNÍ ZBOŽÍ
U zboží, které má být zákazníkovi zasláno zásilkovou službou, se k vlastnímu uzavření kupní smlouvy vyžaduje závazné potvrzení objednávky dodavatelem.
Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované elektronické potvrzení o přijetí objednávky do systému dodavatele, ale jde o elektronicky zaslané potvrzení označené jako „Změna stavu objednávky“ či telefonické potvrzení objednávky dodavatelem, kdy si dodavatel a zákazník potvrdí objednávku. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.
- Dodací lhůta
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době zásilkovou společností TOPTRANS spol. s r.o. nebo jiným přepravcem, obvykle do 2-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky. Zákazník je však o případném prodloužení dodací lhůty včas informován. Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. - Způsob dopravy
Dopravu na určenou adresu zajišťuje dodavatel, a to na území České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám. Aktuální ceník dopravy zboží je uveden v sekci „doprava“ nebo v sekci „košík“. - Způsob uhrazení ceny za zboží
Zákazník uhradí kupní cenu za zboží buďto dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím zásilkové služby anebo platební kartou před dodáním zboží anebo převodním příkazem před dodáním zboží. Zásilka vždy obsahuje Daňový doklad vč. dodacího listu. - Převzetí zboží
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravce. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
5. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A REKLAMACE
- Reklamace
Při eventuálním zjevném poškození kartonu zásilku nepřebírejte, případné odůvodněné reklamace neprodleně vyřídíme k Vaší spokojenosti. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly ne jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele). - Vyřízení reklamace
Dodavatel či výrobce posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či e-mailem o způsobu vyřízení reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č.634/1992 Sb. třicetidenní. - Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. - Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn do smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu. - Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to e-mailem nebo písemně na adresu dodavatele. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, a předložit originál dokladu o koupi zboží.
Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět na adresu dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi).
V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne, tím že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.
Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30ti dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu. - Vzor smlouvy pro „Oznámení o odstoupení od smlouvy nebo objednávky“ ke stažení ZDE nebo ZDE
7. EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
8. ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek.